Inte lika hopplöst men benzosug

Tidig morgon: jag vaknade för en timme sen. Idag känns inte lika hopplös som igår. Idag känner jag för långa promenader och få ren luft i lungorna. Jag har andats färdigt i lägenheten jag sitter i, det är dags för något nytt, men tills dess får jag andas ny luft genom att gå ut. Det är nog bra för hela min kropp. Jag sitter inne alldeles för ofta och inte undra på att rummen krymper.

Jag är så förbannat sugen på benzo. Men jag har varit drogfri för länge för att kunna förstöra det jag har byggt upp. Men det vore mer än underbart att sväva fritt på Stesolid, roppar, iktorivil eller xanor.. Satan.

Kommentarer
Postat av: P

Hej! Tack för dina ord! Jag har lagt till dig som bloggare på vår sida, hoppas det går bra, säg till annars :) Kram Psykiatrin.blogg.se

2010-02-18 @ 19:46:00
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Starkt av dig att vara drogfri!

Jag vet själv att benzo-sug är en motherfucker, men försök stå ut.

Kram

2010-02-21 @ 23:36:47
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0